krelin.wordpress.com

Men and Women CAN’T be just friends

Posted in PWNED!/FAIL! by Thee Triode on Decembris 9, 2011

Visai interesants eksperiments. ;D

3 Atbildes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Supporteur said, on Decembris 9, 2011 at 9:19 priekšpusdienā

    nu,man gan liekas,ka vīrieši un sievietes var būt tikai draugi, bet.. es pati esmu skuķis un tas maina laikam daudz ko :D
    sievietes domā vienu, vīrieši domā citu, bet.. nu ja grib un ja nav vēlmes sabojāt draudzību, tad, manu prāt sievietes un vīrieši var būt draugi,ne? ;]

    bet eksperiments labs :D parāda kā tad īsti tur ir ar to piņķerīgo jautājumu :D

    • krelin said, on Decembris 9, 2011 at 10:10 priekšpusdienā

      Ja godīgi, es pat nezinu, ko es atbildētu, jo, protams, ir arī draugi meitenes. Tik ja tur vēl būtu iepītas simpātijas, tad gan slidenāk… Ir tāda muļķīga situācija bijusi.

  2. Kni said, on Decembris 10, 2011 at 10:50 priekšpusdienā

    Vienpusēja draudzība, pareizi pateica.


Komentēt

