krelin.wordpress.com

Tātad – kā man gāja Liepājā/Fontaine festivālā

Posted in ..utt. by Thee Triode on augusts 16, 2010

‘k, tātad. To, ka festā būšu tikai pirmo dienu, zināju jau no paša sākuma. Tāda arī bija noruna ar mājiniekiem. To arī nepārdzīvoju. Viss sākās, protams, ar tikšanu uz Liepāju. Biju tur pirmo reizi (šķiet, reiz esmu tur kāju spēris, braucot no Lietuvas, bet tā lāga neatceros… Varbūt tā arī nebija), līdz ar to paļāvos uz Martu un jamās kursabiedrenes klātbūtni brīdī, kad ierodos stacijā. Tā gan nenotika – izbraucu ~18:05, jau ap 21:00 biju Liepājā. Tā kā Marta ar kursabiedreni stopēja(!) no Rīgas uz Liepāju, jamās man bija nopakaļus un man nācās teju vai divas stundas pavadīt vienītī pilsētā, kur neko nezinu. Pa to laiku paspēju aizbraukt ar tramvaju ne-centra virzienā, pēc tam braukt atpakaļ, iepirkties Rimi un ~40 minūtes sēdēt uz soliņa ar visai nepatīkamu publiku man apkārt (pat kāds ~pirmklasnieks man pa krieviski šņukstēja kuriķ jestķ?). Kad nu beidzot tikos ar savu kompanjonu, maucām uz naktsmītni un ar to pirmā (man visnotaļ ne-omulīgā) diena noslēdzās. Otrā diena jebšu pati piektdiena 13. bija visai izdevusies. Ar riteņiem aizmaucām uz pludmali, kur reāli… Fonā varēja skanēt minorities dziesma. Nopietni, ~70% apkārtējo bija krievvalodīgie. Man jau it kā nekas pret to, bet nu tik tiešām sajutos kā minoritāte savā valstī. Neko, pabradāju pa jūru (nemāku peldēt), padzēru aliņu, pariņķojām ar riteņiem (Akmens mašīna, Rūsiņš un mans – Saliktenis) pa pilsētu un atpakaļ uz mājvietu, lai pasnaustu pirms paša festa. Pats festivāls patiesi patika. Kā izdzēru aliņu pirms AC/DC Tribute Band, tā arī jamo izsvīdu divu dziesmu laikā. Tiešām jābrīnās, ka nesaplēsu brilles (nu labi, Marta jamās pasargāja :3). Redzēju arī pāris Dobelniekus Dobelnieces un satiku pat vienu savējo čomu.  Jāpiemin, ka jau 4. gadu pēc kārtas domāju braukt uz Zvēra, bet nu… Nav vairs tas vecums, nerūp. Jā, protams, 16 gados tā masveida nodzeršanās šķita awesome, bet tā kā es paspēju praktiski noslīkt alū vidusskolas gados, Zvērā man nerūp un nerūpēs. Lai arī jams paliek kā mazgadīgo nodzeršanās fests, jo diemžel tādu statusu jams ir ieguvis.  Ak jā, negaiss. Īpaši neiztraucēja – tikām telpās. Tā nu arī sanāca basām kājām iet mājup. Nu un vēlāk jau uz mājām fo’ real, attiecīgi, busa sagaidīšana un gg busā, vēlāk – mājās. Apmēram tā. :>

Komentēt

