krelin.wordpress.com

How oldschool are u?

Posted in ..utt. by Thee Triode on aprīlis 10, 2009

Es zinu, ka pēc savas gaumes un uzskatiem esmu oldschool’īgs. Brīžiem šķiet, es sāku ienīst laikmetu, kurā dzīvoju. Tās futuristiskās formas, ēkas, mūzika, sabiedrība… Ehh, būtu dzimis 60’tajos. Labi, tajos laikos nebija datori, vismaz ne tādā izpratnē kā šodien, taču man būtu pieticis ar tranzistoriem un citiem pusvadītājiem. Ai, novirzījos no tēmas. Vakar Rīgā mēģināju nopirkt klasiska paskata džinsu jaku. Ok, biju tur arī citu iemeslu vadīts… Katrā ziņā, to jaku praktiski kā ar uguni sanāca meklēt. Sheesh. Būtu zinājis, būtu… Ai, ko tur daudz, beigās jau dabūju.

4 Atbildes

Subscribe to comments with RSS.

  1. iivs said, on aprīlis 10, 2009 at 1:49 pēcpusdienā

    džinsu jaka ta nekas. pasaki man kur dabūt hūti un garo kašmira mēteli.

  2. OreMan said, on aprīlis 10, 2009 at 2:03 pēcpusdienā

    Un kā Tu 60-ajos paziņotu visai pasaulei par jakas nopirkšanu? ;)

  3. maaak said, on aprīlis 10, 2009 at 6:01 pēcpusdienā

    Normālus džinsus jau arī nevar nopirkt. :> Visi balināti kā bomžiem. Labi vien, ka esmu atklājis velvetu.

  4. krelin said, on aprīlis 11, 2009 at 6:08 pēcpusdienā

    Mnjā, piekrītu. Noteikti ir apģērba gabali, kurus atrast ir vēl grūtāk, taču nebiju domājis, ka ar to pašu džinsu jaku būs šitā… Līdzīgi arī ar klasiskā paskata džinsiem, jā. Heh, nu jā, savi neatņemami plusi šim laikmetam ir, nenoliedzami. :>


Komentēt

